Tredje gången gillt,,,,,note!

Började förmiddagen med att städa, skulle få  besök av socialförvaltningen. Min son (14år) har asperger syndrom så han ska få en kontakt person. Idag var det tredje gången dom hade sagt att dom skulle komma, återigen lämnade dom återbud....Så nu börjar vi snart misströsta. Tycker mest synd om sonen som sett fram emot att få en kontakt person. Men men tillslut så ska det väl ordna sig, det är 1 år sen vi ansökte så man tycker att det borde hända nåt snart.

Fick senare på em samtal från barnens pappa, som undrade vart jag var. Just då var vi ute på Ikano (ett stort köpcenter) för att handla lite. Han hade vår dotter med sig i bilen, med en fästing i ljumsken. Tur att dom har mig som vågar ta bort dom, fattar inte hur man kan vara rädd för ett sånt litet djur....Så dom fick helt enkelt komma till parkeringen så jag kunde plocka bort den. När vi stog där på parkeringen smällde det till från en bil som körde förbi. Stackare tänkte jag, nu fick dom punktering. Dröm om min förvåning när jag gick förbi sen och såg en smälld bajspåse!!!!! Nice, fatta vad den bilen måste stinka sen....

Natti, natti på er alla blogg läsare!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så du har hittat till bloggvärlden..kuul..:)

2008-06-27 @ 22:00:41
URL: http://bifjojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0