Tjoho, åker gratis karusell idag!

Har ganska nyligen börjat med en ny medicin, för min värk. Jag har EDS och fibromyalgi, inte så himla roligt... Den nya medicinen hoppas jag ska ta bort lite av min värk. Man får aldrig sluta hoppas, det kan ju faktiskt fungera.

Det som är jobbigt med medicinen är att jag får åka karusell, jag är yr som om jag vore riktigt full. Den biverkningen ska försvinna efter ett tag. Det får vi verkligen hoppas, jobbigt att känna sig full hela tiden.Nu ska jag lägga mig och vila en stund, känns lite bättre när man blundar.

Jag återkommer nog ikväll, har kanske nåt att skriva om då också!

Kramis

Kommentarer
Postat av: garbo två

Bland det bästa jag har skaffat för att lindra spänningsvärk är spikmatta. Jag använder den så gott som varje dag. Kostar cirka 650 kr.

2008-06-28 @ 19:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0