Ont,ont,ont.......

Har haft en riktig skit dag, har ont i mina händer så jag håller på att bli tokig. Det är inge kul alls, sur och tvär blir man. Jag har bestämt mig för att det inte ska behöva gå ut över de mina när jag har ont. Har kommit underfund med att det fungerar inte alltid. Det är såna här dagar man bara vill dra täcket över huvudet och ge upp. Den nya medicinen har tagit bort mycke av min generella värk, men har resulterat i att jag binder vätska. Jag tror att det är delvis därför jag har fått mer ont i händerna. Men käck och glad som man alltid ska vara så har vi hunnit med lite idag ialla fall. Kidsen kom vid 13-tiden, satt och pratade lite med dom och åkte för att handla mat inför denna vecka.

När vi ätit middag bestämde jag mig för att ta en promenad. Hade lyckats gå ner 2kg på 4v, innan jag började med medicinen. Men efter knappt 1v med medicinen hade jag gått upp dom, suck. Låter kanske inte som en stor grej för er men det är inte lätt att gå ner när man har ständig värk. Lätt att ta till nåt gott när man har ont så man skulle vilja klippa till nån och inte så lätt att röra tillräckligt på sig heller.

Oj oj var gnäll det blev idag, jag brukar verkligen väldigt sällan beklaga mig. Hoppas ni inte tycker att jag blev en tråkmåns nu och överger mig,hihi

Njut av livet!

Kommentarer
Postat av: Tess

ÖVERGER dig aldrig..det vet du... :)

DU e ju min bästisssssssssss!



Kram

2008-06-30 @ 22:55:14
URL: http://lhctess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0