Fika i tannefors slussar.

Tog sambon och hans 2 små troll med mig för en fika. Fikan blev i tannefors slussar, helt underbart. Tänk att det finns så mycket fina små platser på nära håll. Barnen blev glada över glass och en promenad vid slussarna. Det är inte alltid det behövs så mycket för att roas. Jag drack kaffe och åt en bit dajmtårta,mums!

Nu har vi ätit middag, barnen spelar lite PS3, sambon spelar WOW och jag sitter här och skriver. Lyssnar på ett ljudbok samtidigt, just nu är det Tusen strålande solar av Khaled Hosseini. Har precis börjat med den så jag vet inte om den är bra ännu. Återkommer om info ang boken senare.

Kommentarer
Postat av: Emma

Snygg bild mamma!!!/ Felicia<3<3

VI VILL OXÅ HA GLASS/ ALLA

kramar flummgänget!

2008-06-25 @ 22:20:29
Postat av: helene

Jag får bjuda er på glass nästa vecka, bara att ni kommer. Ha det så bra tjejer och Emma hälsa till mamma och pappa.

2008-06-25 @ 22:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0