Tvättis!

På onsdagar brukar jag och sambon roa oss med att tvätta mellan 11-16. Så gjorde vi även idag, denna underbart soliga dag. Tänkte passa på att sola mellan maskinerna men kände verkligen inte för det. Blev ialla fall ca 1tim solning innan det var dags att laga middag. Efter middagen fixade jag till mig lite sen tog jag med mig familjen och en kompis till dottern ut till Ikano. Blev en lagom promenad även idag ca 4km fram och tillbaka dit. Mutade alla med glass och passade på att lämna tillbaka tranbärs kapslarna. Fick mer eller mindre medhåll av tjejen som jobbade där idag att dom kapslarna inte var helt rätt. Köpte ett te för 39kr istället, lite humanare pris så då kan man ju testa.

Blir nog inte roligare än såhär idag, ska lägga mig i sängen och softa lite.

Kommentarer
Postat av: Tess

Lät som ett kap.. från dryga 200 ner till 2 tjugor.. :) tänk om det ändå vore skor du:)

2008-07-02 @ 23:02:41
URL: http://lhctess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0