Tröööööött!

Är just nu trött och sliten i värmen. Har inte bloggat på ett par dagar men orkar inte skriva så mycket i dag heller.

I onsdags blev det tvättis som vanligt. Passade på att sitta på altanen med min kompis J och solade mellan maskinerna. Sen tänkte älsklingen och jag titta på utomhusbio  men sen fick vi reda på att det var inte förrens nästa vecka. När det inte blev nån bio gick luften ur mig och jag somnade tidigt.

Torsdag blev det sol och bad i Varamon, eller mest sol för min del. Jag är en riktig badkruka och det står jag för.... På kvällen blev det grillat hos Tess m familj som även var med och badade. En super mysig kväll som vanligt när vi umgås med dom. Vi trotsade myggen och satt ute till strax efter midnatt, men sen kom john blund och tyckte att vi skulle åka hem,hihi.

Idag har Tess och jag trotsat det vackra vädret. Vi har varit  på Ikano och handlat paket till alla födelsedags barn. Vi passade givetvis på att fika när vi ändå var där.

I morgon blir det kalas här för min älskling fyller år. GRATTIS!

Kommentarer
Postat av: Tess

Mmmm..visst va det nice.. :)

2008-07-25 @ 22:33:56
URL: http://lhctess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0