Som om himlen vore öppen!

Blev lite sovmorgon idag. Regnet vräkte verkligen ner här idag mitt på dagen. Bestämde oss för att åka ut till Ikano och precis då slutade det regna. Sen blev det super varmt och kvavt. Träffade den lilla sötnosen och hennes familj där ute. Blev lite shopping och en fika.

Jag och sambon åkte för att köpa patron till skrivaren. Måste ärligt erkänna att jag är riktigt irriterad på tillverkarna av min skrivare. Det går inte skriva ut om man bara har en patron med svart, man måste ha alla 4:a. Även fast man bara vill skriva ut svart text, j...ligt irriterande. Det är ju bara för att tillverkarna ska tjäna extra pengar....

Senare på kvällen blev det lite smått och gott grillat hemma hos oss. Sambons bror med familj och deras mamma (svärmor) kom hit och åt med oss. Blev 2 glas rödvin för mig så nu måste jag nanna kudden.

Kommentarer
Postat av: emelie

svar: va kul att du vill vara med i min tävling! Det ända som saknas är en länk till tävlingen på din blogg. Jag skriver upp dig och får önska dig lycka till! Ha det gott! :)

2008-07-12 @ 19:51:42
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snälla kolla om du kanske vet felet?



http://thebeest.blogg.se/?tmp=12200059



ha en bra dag! ^^

2008-07-12 @ 20:08:34
Postat av: Angelica L

Hoppas dagen har varit bra ?!

2008-07-12 @ 21:15:26
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0