Rosa drömmar....

Bion var helt fantastisk. Nu har man verkligen nåt att dagdrömma om ett tag. Har aldrig sett en film med så många underbara väskor, skor och kläder. Önskar bara att kontot var större , jag mindre och att jag aldrig behöver vakna igen hihi....

Min Tess hade huvudvärk idag så det blev inget kalas på stranden. Jag och min familj åkte iväg själva och solade lite ialla fall. Under tiden hann födelsedagsbarnet bli bättre. Så vi åkte dit direkt efter att vi hade solat och badat. Där blev det fika med underbar tårta som hennes dotter hade gjort.

Har nog varit lite mycket i solen och druckit för lite för i kväll mår jag pyton,ska strax krypa ner i sängen.

Kommentarer
Postat av: Gittan

Hmmm jag drömmer "rosa" fast jag inte ens sett filmen....både dag och natt...typ:)



Varma kramar till dig

2008-07-29 @ 23:34:41
URL: http://gittzyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0