Regn,regn,regn...

I dag regnar det hela tiden, typisk söndags väder. Bonus barnen skulle hem till sin mamma och vi andra har väl i stort sett bara slöat idag. Barnen har förstås städat sina rum, söndag är städdag för dom. Var med dottern en sväng på Ikea, hon fick nya kuddar, nytt påslakan, örngott och underlakan. Så nu är hon nöjd, hon fick en dunkudde och 2 vanliga. Hon börjar komma upp i den åldern som sånt är viktigt,så det gäller att hänga med.



Ser underbart skönt ut!


Efter Ikea besöket blev det pizza, köpte färdiga och värmde i ugnen. Kände absolut inte för att stå och laga mat idag. Har förresten dryckit mitt te och känner ingen skillnad. Idag har det t om blivit 2 koppar, hmm lurad igen?

I morgon ska dom komma från socialförvaltningen igen.....Fjärde gången gillt kanske. Sonen har godkänt att det blir en tjej som blir hans kontaktperson istället. Så nu får ni hålla era tummar att det går vägen den här gången. Så det blir upp tidigt i morgon och städa, måste ju se bra ut när dom kommmer. Får se om jag kan muta dotter att göra muffins eller nåt liknande. Då luktar det gott när dom kommer och så får dom nåt gott att tugga på till kaffet,hihi

Jag har varit på ett uselt humör idag, hoppas att jag vaknar gladare i morgon!








Kommentarer
Postat av: Tess

Men gumman..ditt fikabröd ligger ju på mitt köksbord .. attans..

Att jag inte tänkte på det..

Sen vet jag varför ditt humör varit dåligt ;) jag har ju inte varit hemma ju...fniss

Kram... fika i veckan??

2008-07-06 @ 22:41:09
URL: http://lhctess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0