Promenader!

Känner mig mycket stolt, har promenerat 5km med min son idag. Det blev i ett ganska bra tempo, fick upp pulsen till 120. Tror att det är en ganska bra puls för fettförbränning. Senare efter middagen tog jag och sambon en promenad ut till Ikano. Vet inte riktigt hur långt det kan vara ca 1-2km skulle jag gissa på. Fick nog upp pulsen även då, sambon har mycke längre ben än mig och han gick på ganska bra. Så nu tycker jag att jag kan känna mig nöjd för idag, får bli en sväng i morgon igen. Perfekt sätt att få med sig sonen ut lite i friska luften. En pulsklocka runt armen och han skulle nog kunna gå hela dan, ni vet ju hur det är med grabbar och teknik prylar. Tur att jag fick en av min bror med familj när jag fyllde år och senare fick jag ännu en till när jag prenumenerade på en tidning. Den jag fick av bror var en bättre variant, men sonen får nog låna den för den andra är rosa,hihi. Man får offra sig lite för att få sällskap.

Har fortfarande väldigt ont i mina händer. Är det nån som kan ge mig tips på hur man blir av med den extra vätskan som jag har fått av medicinen?
Blev pålurad tranbärskapslar på hälsokost för 189kr, när jag sen läste om dom när jag kom hem står det bara att dom gör det svårare för bakterierna att fästa på slemhinnan. Plus att dom har bra antioxidanta egenskaper, det var ju inte det jag ville ha. Jag äter redan massor vitaminer och mineraler för jag säljer alpnaering. Tänk vad lätt man blir lurad att tro på det dom säger, mig skulle man nog kunna lura på vad som helst om man sa att värken skulle försvinna. Det är tur att ekonomin stoppar i det fallet.
Jag har ialla fall bestämt mig för att imorgon ska jag gå tillbaka med dom här tranbärskapslarna, vill jag få i mig tranbär så har vi en produkt med det i alpnaering.


                                


                                         Tänk er för innan ni tror på allt !!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

:):):)



Hoppas det är bra med dig..hoppas värken blir bättre..kram

2008-07-02 @ 15:37:21
URL: http://bifjojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0