Playa de baksida...

Idag har hela familjen varit på vår privata playa på baksidan av vårt hus. Playan består av en uppblåsbar pool på ca 800liter, solstolar och bord utställda av den trevliga personalen (vi själva alltså). På den underbara baksidan som vi delar med 3 hus till brukar jag ligga ibland och drömma om att vi är nån annanstans,hihi
Har man tur så orkar nån gå in och räcka ut lite kall saft genom fönstret när det blir för varmt. Sen får man drömma igen, att saften är en exotisk drink och att tonåringen som räckte ut den var en snygg bartender. Det sista är extra svårt för tonåringar har alltid en tendens att låta Öhhhh när dom vill nåt. Då är det lätt att man vaknar upp från sina dagdrömmar som är alldeles rosa....

Ska fortsätta kvällen med att drömma, ska på bio. Ska se Sex in the city med Tess, sen är det nog ännu lättare att drömma sen.

I morgon fyller min Tess år. Vi har bestämt att är det fint väder firar vi på stranden. Hennes släkt firade henne samtidigt som dottern i söndags så det blir inga andra direkt som kommer. Hoppas att det är fint i morgon, vill ha kalas på stranden. Det låter så mysigt.

Nä, nu måste jag dra på mig lite kläder för nu blir det bio...

Kommentarer
Postat av: Gittan

Jag vill också se den!!!!!



Får väl se om jag kommer iväg nån gång...men jag får oftast gå ensam på bio och det är inte så kul

2008-07-28 @ 21:14:40
URL: http://gittzyh.blogg.se/
Postat av: Tess

Bion var outstanding... trots mild huvudvärk.. att sen alla väskor och skor gick obemärkt förbi mig är väl ingen ovanlighet.. S... sällskapet var BÄST :)

TACK gumman för alla fina presenter...kram

2008-07-31 @ 10:38:59
URL: http://lhctess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0