Myspys hela dan...

Började dagen med att ta en kopp kaffe i morgonsolen,underbart. Kändes som när barnen var små, när man smög upp innnan dom vaknade och tog en kopp i morgonsolen.  Sen kom min älskling hem med nybakade frallor. Barnen hurrade och jag också, älskar verkligen nybakat. Sen var det dags att göra lite nytta, åkte och handlade inför helgen. Handlar alltid på fredag fm när vi ska ha alla 4 barnen på helgen. Måste fylla på ordentligt då, det går åt lite när man är 6 pers en helg.

Sen åkte jag och barnen ner till stan för att äta lunch med min kompis Tess. Vi lurade med henne för att äta sushi, det hade hon aldrig provat och det gillar jag och dottern. Sonen åt kyckling grillspett, han är ingen fantast av sushi. Jag tror inte att Tess kommer bli nån fantast av det heller, men hon är nog nöjd att hon har provat.








Alla ser ganska nöjda och glada ut!


Efter lunch daten med Tess skulle barnen och jag iväg till tågstationen för att träffa deras kusin. Min älskade brors dotter. Vi tog en fika på stationen mellan hennes tåg och buss.




Sen bar det iväg hemåt. Hemma hade de små barnen hunnit med att bada i poolen, en vanlig uppblåsbar. Sen var det bara att sätta igång med middagen. Sen hamnade jag här framför datorn med ett glas rödvin, mumsigt....

Ha en trevlig fredags kväll!

Kommentarer
Postat av: rebecca

världens snyggaste faster har jag och dom underbaraste kusinerna, men herregud vilken ful bild det var på mig :P

2008-07-05 @ 16:20:48
Postat av: helene

Du är jätte fin på bilden,det är du alltid! Puss

2008-07-05 @ 21:39:09
Postat av: Tess

HAHHA.. sushi,.ja du det va en upplevelse.

Du har så rätt så också-JAG ÄR GLAD att jag provat.

Men vet väl inte riktigt NÄR och OM det blir igen..S

Men jag har ätit äckligare.. fniss

Tur jag inte var så hungrig. Men gick och rapa fisk hela dagen sen...



/T

2008-07-06 @ 22:45:42
URL: http://lhctess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0