Mums filli babba.....

Har varit på kalas nu och ätit en grymt god citron paj med rosa maräng ovanpå, mums! Hade super trevligt som vanligt hemma hos min kompis Tess m familj. Nu är hennes lill snörpa tonåring, fattar inte vad tiden går....men men det är ju bara barnen som blir äldre. Vi vuxna blir väl bara ynre och vackrare för varje dag,hihi...

Efter tårtkalaset åkte jag,sonen och dottern för att inhandla lite mat. Inte min bästa sysselsättning, men nödvändig ibland.

Efter middag osv gick jag och barnen till kiosken och köpte glass. Gick förbi på vägen hos en kompis och pratade lite.


Nu blir det nanna kudden här!



Kommentarer
Postat av: Gittan

Jo dom små liven är extra livade ibland hihihi



Fast jag hade ju inte behövt dela med mig av bilden:D

Men det bjuder jag på ahahahahaha

2008-07-28 @ 01:31:34
URL: http://gittzyh.blogg.se/
Postat av: Tess

...att jag glömde bort pajen då..tur du påminde mig så du fick testa den..själv får jag väl göra det idag..nu när allt lugnat ner sig,

2008-07-28 @ 10:57:43
URL: http://lhctess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0