Missat 1 dag....

Bloggade inte igår. Var trött efter att blivit väckt kl 05.30 av att telefonen ringde. I andra änden var min brosdotter Y. Hon hade varit på festivalen i Västervik med kompisar. Hon hade lyckats hamna i Linköping men det gick inget tåg hem till Boxholm där hon bor. Det kändes skönt att hon ringde hit istället för att sitta lite dragen på stationen. Jag åkte givetvis ner och hämtade henne, såg till att hon drack lite vatten och bäddade ner henne. Jag sov lite men min P (sambon) har svårt att somna om så han passade på att spela lite Wow. Senare på dagen när hon sovit blev hon hämtad, hon var faktiskt oförskämt pigg tycker jag.

På kvällen var vi bjudna till P:s mamma på grillat. Hans bror m familj var där också och mammans vän L.  Vi hade en riktigt trevlig kväll med mat och dryck.

Idag har vi tagit det lugnt. Min dotter kom hit och vi har tagit en fika med P:s bror m fam och deras mamma. När dom hade gått blev det mat och dottern bestämde sig för att stanna kvar här i natt.
 
Nu har jag och dottern haft lite mys och jag har målat hennes tånaglar...


Kommentarer
Postat av: katrin

sikken gullig målning av tårna

2008-07-14 @ 00:36:36
URL: http://kristalll.blogg.se/
Postat av: Tess



Läckra tår :) Hälsa Flisan..



Här drar vi till Göteborg imorgon Tisdag.,,

ha de..så hörs vi och tar en fika när vi är tillbaks?? hoppas ja....



krammmmmmmmmmmm

2008-07-14 @ 21:34:50
URL: http://lhctess.blogg.se/
Postat av: Sophia

Åhh..vilket läckert nagellack.. Vill ha!

2008-07-18 @ 07:42:45
URL: http://frokensoffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0