Kalas flera dagar i rad......

Igår fyllde min älskling år. Det blev kalas på altanen trots värmen. Vet inte om gäster tyckte om det, för det var riktigt varmt;)

Meningen var att jag och sambon skulle ut och äta på kvällen men det blev lite avslaget så det blev inte så.

Idag har jag bara slöat och suttit och solat. Ska iväg till nästa födelsedagsbarn nu på em. Det är min kompis Tess dotter E som fyller tonåring,JIPPI....Kommer ihåg hur viktig den dagen var när man  själv fyllde 13 och blev tonåring. På tisdag fyller Tess år så då blir det tårta igen. Inte bra för vikten med alla kalas men roligt för själen,hihi

Återkommer kanske i kväll, om inte solen har tagit kål på mig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0