Jaha, förlust igen!!!!!!

Tog den omtalade minigolf utmaningen idag med min kompis Tess, hennes barn och sambo. Men hallå, spela minigolf med familjen som heter minigolf i efternamn..... Skit kul, jag och min sambo hade inte en chans. Men vi hade ialla fall tur med vädret,hihi. Men vi hade jätte trevligt, blev fika efteråt med medhavd fika korg.

Senare på kvällen åkte jag till min kompis S för att hjälpa henne och familjen med att packa upp. Dom har bott i Paris i 1 1/2 år och deras flyttlass kom idag. Hon har ont i sin axel så jag kände att jag ville hjälpa till med det jag kunde göra. Vi fick faktiskt ganska mycke gjort tycker jag. Men det bästa var ändå den goda franska osten och fikonmarmeladen som vi åt efteråt. Satt på deras altan och bara myste, skönt att dom är hemma igen.

Nu ska jag krypa ner i mitt franska nattlinne och sova lite, natti natti.

Kommentarer
Postat av: Gittan

I vissa familjer tillåts även mamma ha semester och vila ibland...men i vissa är det ett heltidsarbete även om man är sjuk....så är det bara.

Säkert mitt eget fel till viss del så jag bara inte orkar TJATA!



Hoppas du sovit gott i ditt franska nattlinne:)

Kram

2008-07-23 @ 00:06:50
URL: http://gittzyh.blogg.se/
Postat av: Tess

Förlust igen?? Du gumman... vet du vad det bästa av allt var?? att få umgås med dig och P... sen att jag vann kom som god 2a..eftersom jag äntligen slog min son i minigolf...hihiii...



för nån inbiten tävlingsmänniska är jag inte...



kram...hoppas ni kommer med till stranden imorgon. :) nattiii

2008-07-23 @ 01:07:43
URL: http://lhctess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0