Fjärde gången gillt....Yes!!!!!

Idag kom dom Äntligen från socialförvaltningen med en kontakt person till min son. Efter dom första tre gångernas misslyckande känns det skönt att kunna säga att  det klickade mellan sonen och kontakt personen. Misslyckandena berodde inte på sonen utan att det inte kom nån...Sonen ville från början helst ha en kille men ändrade sig efter ett tag coh sa att det spelade ingen roll. Huvudsaken är ju att dom har ungefär samma intressen osv. Tjejen som kom verkade helt fantasktiskt bra, dessutom hade hon en sambo också som ville vara med och engarera sig. Så vilken tur man kan ha, han fick både en kille och tjej. Snacka om fullträff, hoppas att det blir så bra som det känns. Det fanns kanske en anledning till att vi har väntat i över 1 år. Vi får som sagt hoppas att allt går bra och att dom kan göra lite roliga saker tillsammans.

Barnen åkte till sin pappa idag på em. När dom hade åkt, stack vi iväg och handlade. Sen var magarna hungriga så då var det bara att laga lite mat. Har inte hänt så mycke mer här ikväll, vi njuter mest av stillheten som lagt sig i lägenheten....

I morgonska jag skjutsa en kompis dotter till ett ridläger i Malexander. Då ska jag och mamman passa på att umgås lite också. Dom har nyligen flyttat hem efter att ha bott i Paris 1 1/2 år. Jag var nere 2 gånger och hälsade på när dom bodde i Paris. Det var helt fantastiskt....




Här är hela familjen framför triumfbågen.



Så här kan man tydligen parkera i Paris,hihi



Jag och min kompis framför eiffeltornet.


Sov gott alla bloggare!

Kommentarer
Postat av: Tess

AVIS...Le france.. ja me... ;)

När tar vi fika??? Måste få mig en dos snart.. :)

Kram stumpan.

2008-07-07 @ 22:57:59
URL: http://lhctess.blogg.se/
Postat av: Gittan

Tack för det du skrev på min sida!!!

Varför känns det som jag känner igen dig??!!

Har funderat en lång stund nu men inte blivit klokare!

2008-07-08 @ 23:45:35
URL: http://gittzyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0