Fint väder och golf.

Började dagen med fika på stan med en kompis. Efter det blev det lite tid för shopping, handlade lite på rean. Sen var det dags för nästa kompis dos, lunch med min Tess. Mums, det blev Subway idag. Min älskling hämtade mig på stan.

Sen bar det iväg till Valla för minigolf med älsklingens bror med familj. Vi hade packat fika korgen så det blev fika efteråt med munkar från munk muffin. Underbara munkar doppade i mjölkchoklad. Sen fick ju jag givetvis bjuda på glass, för jag förlorade....Blev en tur i valla för att titta på djuren, tror jag gillade djuren mest...Sen bar det hemåt för mat och blogg skrivande. Nu ska jag strax krypa ner i sängen och se en film.



Lilla sötnosen ville också vara med och spela,hihi



Sambons bror med fru.



Koncentration på hög nivå...


Ha de!

Kommentarer
Postat av: Tess

hihi... tränar du....:) Du hann byta kläder också ser ja.. fynd fia !!



hälsa ... kramisssss

2008-07-10 @ 22:38:20
URL: http://lhctess.blogg.se/
Postat av: leia

vilken sötnos:) Själv älskar jag att spela minigolf....de första hålen...men så fort det går dåligt blir jag skitsur:)



kramar

Postat av: Gittan

Känner igen det där med förlorarbjudningen:S

2008-07-11 @ 19:38:55
URL: http://gittzyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0