Besök...

Vaknade  idag av att det ringde på dörren ca kl 09.00. Lustigt att den lilla busen som legat i vår säng inatt inte hade väckt oss tidigare för en morgon kiss. Utanför dörren står brorsdottern R och överraskar oss. Vet inte om det var vi eller hunden som drog mest,hihi.
Blev en riktig slö dag, med mys med vovven. Det gäller att passa på när man bara har henne till låns. Dom har förresten blivit försenade så dom hämtar henne inte idag utan i morgon i stället, Jippi!
Det har blivit lite promenader, fika och ännu mera mys idag. Åt lite god mat innan jag skjutsade R till tåget. Senare på kvällen blev det en promenad till kiosken med familjen och vovven för lite glass ätande.

Lovade ju en bild igår på den lilla sötnosen:



Hoppsan, hon ligger i sängen.... Jag som inte gillar hundar i sängen, men vem kan motstå den här lilla godingen.
Har själv bara ägt stora hundar och dom vill jag absolut inte ha i  sängen. Märker att man tänker annorlunda när det är en mindre ras. Eller jag tänker annorlunda...
Nu ska jag snart krypa ner och mysa med den lilla...Hunden alltså,hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0