Skänninge marknad.

Idag blev det tvättstugan som vanligt. Hade lite huvudvärk på fm som inte vill ge med sig. Så jag passade på att ta en tablett och vilade mellan maskinerna.
På em bar det iväg till Skänninge, där det var marknad. Det har blivit en tradition att åka dit varje år. Fattar igentligen inte vad man ska göra där men varje år åker man dit ändå. I år var jag så duktig att jag  t om hade satt på mig gymnastikskor, men inte hjälpte det. Så nu sitter man här med onda fötter och en kropp som skriker SOVA.

Måste packa lite nu innan jag lägger mig, för i morgon åker jag och sambon till Stockholm. Vi ska till min sambos bror m familj. Ska bli jätte mysigt, blir som en liten semester för oss.

Kommentarer
Postat av: Tess

Så nu ä du i stockholmo.. hmm.. får se hur mycke fynd du har med dig när du kommer hem då.. :) S

2008-08-07 @ 20:44:20
URL: http://lhctess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0