Ost och trevligt sällskap.

Igår började jag fm med att skjutsa dottern till hennes kompis. Kompisen var på landet så det var en liten bit. Där skulle hon stanna tills idag men senare på em ringde hon hem och frågade om hon fick stanna. Så nu kommer hon hem på söndag istället. Passade på att köpa mousserande jordgubbsdryck på musteriet jag åkte förbi.
Tog mig faktiskt en lur mitt på dagen, kände mig lite sliten. Efter matlagning åkte jag iväg och handlade inför helgen med alla barn.
På kvällen kom min mamma, hennes man och deras underbara hund Orly. Vi umgicks och åt ostbricka, jätte mumsigt och trevligt.

Kommentarer
Postat av: Fru P

Ostbricka!!! Gud så gott!!! Det har jag inte ätit på hundra år. Hmmm, vilken tur jag har att alla ostar i världen är okej enligt GI-standard :-D



Min favvo är starka ostar med fikonmarmelad eller varför inte päron- & valnötsmarmelad!!!! Mumma!

2008-08-04 @ 10:39:17
URL: http://pendelilska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0