Kräftor,mums.

Söndagen flöt på som vanligt. Hämtade hem min dotter från kompisens landställe. Tror faktiskt att hon hade saknat sin mamma lite. Dom små skulle stanna till kvällen. Dom brukar gå hem till sin mamma vid 15-tiden men hon skulle jobba till 20.00. Så det var bara att planera om lite, hade tänkt äta kräftor men det fick bli spagetti och köttfässås istället.

Kräftorna åt vi idag istället till lunch, för mina barn skulle till sin pappa idag. Sonen äter inte kräftor så han fick pizza istället. Dottern, jag och sambon satt och sörplade. Mums vad gott det var, går alldeles utmärkt att äta kräftor till lunch.
Sen skjutsade jag barnen hem till sin pappa. Jag åkte sen hem till en kompis och fikade.Mysigt, var ett tag sen vi träffades. Sambon och jag avslutade sen kvällen med fruktsallad och film.

Kommentarer
Postat av: Tess

Låter mums... här blev det också film..:) konstigt va... men dess värre ingen fruktsallad...

det ligger en vindruva i skålen och ruttnar.S

2008-08-04 @ 23:42:45
URL: http://lhctess.blogg.se/
Postat av: Gittan

Gud så gott det lät med kräftor!

Vi pratade om det senast igår...måste nog ha det SNART



Angående massagemadrassen....den var högljudd så man kan inte sova med den på. Men det skulle nog bli jobbigt att ligga på den så länge.

En halvtimme var helt perfekt....den varierar mellan olika kroppsdelar, styrka och impulser.

Helt ok! :D

2008-08-05 @ 13:55:01
URL: http://gittzyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0