Blogg torka.....

Inte nog med att jag har varit bortrest, nu har jag blogg torka också. Borde verkligen inte ha det idag, för jag får använda sambons bärbara dator. Så just nu ligger jag skönt tillbaka lutad i sängen och myser med datorn i knät....
Det är nån värsting dator med allt, men sånt har jag inte koll på direkt. Känns bra gör den ialla fall. Han har sagt att man kan säga att det är min dator också(ler lyckligt)...

Vi har ju varit i Stockholm ett par dagar. Det har varit underbart, vi har haft det jätte bra. Sambons bror med fru och dotter har varit lika gästvänliga som alltid. Man känner sig alltid välkommen när man kommer dit. Den lilla underbara prinsessan har varit lika glad och snäll som vanligt. Fattar inte hur man kan vara så underbar och glad hela tiden. En riktig sötnos är hon också. Min älskling har hjälpt sin bror med att borra upp lite lampor och fixa lite saker utomhus. Sen har vi ätit gott och passat på att umgås massor. Det har verkligen varit både avslappnande och trevligt.

Nu är man tillbaka till vardagen här hemma. Igår kväll var jag och dottern hemma hos min Tess. Vi fikade, pratade och hade det jätte mysigt. Hon har gjort om i deras vardagsrum, det blev kanon fint. Jag vill också.....Hmm, får nog vänta ett tag. Finns alltid nåt annat som är viktigare att lägga pengarna på...

Nu ska jag passa på att läsa alla bloggar som jag inte har hunnit med när jag varit borta!

Kommentarer
Postat av: Tess

Kul att se dig igår hjärtat...

Hoppas allt löser sig med studerandet... vi hjälper dig med det du vill och behöver ha hjälp med.. H hälsar

2008-08-13 @ 22:33:23
URL: http://lhctess.blogg.se/
Postat av: Gittan

Angående bion....så skönt att höra att det finns flera galningar som inte kan bete sig bland folk hahaha

2008-08-13 @ 23:34:41
Postat av: Tess

fika lördag eller en ikano tur?..verkar som sambo ska meka bil... trist..vill göra något kul...

2008-08-14 @ 21:24:32
URL: http://lhctess.blogg.se/
Postat av: ywette

Hej faster. :)

Tror du inte att du har lust att skriva receptet på taco paj till mig + sås :D

Skulle vara jätte snällt.

KramKram

2009-01-26 @ 10:20:47
URL: http://ywetteedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0